اول سلام خدمت تمام دوستای گل و نازنین مهندسی پزشکی امیدوارم وقتی تو این وبلاگ میایید راضی باشید که ما تو روی شما شرمنده نشیم . هدف از راه اندازی این وبلاگ دستری هرچه بهتر دوستای گلمون به مطالب علمی و جزوه ها و اطلاعیه های دانشگاهه و اینکه یه محیط صمیمی و دوستانه داشته باشیم. هرگونه نظر یا پیشنهاد یا انتقادیم داشته باشید با کمال میل می پذیریم.